יום שבת, 20 בנובמבר 2010

החלטת המשמעת המולחנת הראשונה

כששואלים סטודנטים למה הם החליטו ללמוד בבינתחומי התשובות הנפוצות בדר"כ הן:
יש פה את המרצים הכי טובים / יש פה את התשתיות הכי טובות / הכי קל כאן למצוא קשרים עסקיים ולמצוא עבודה אח"כ / לא התקבלתי לשום מקום אחר.
אני נותן תשובה אחרת, המרכז הבינתחומי הוא המקום היחידי בו פעם ביומיים אני מקבל סיכומים של החלטות משמעת, אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל לאט לאט התחלתי להתמכר לסיכומים של ההחלטות משמעת האלה.
וככל שעובר הזמן העונשים הופכים לחמורים יותר וכך אני מתמכר עוד יותר.
יום יבוא, וגם אני אופיע באחת מההחלטות משמעת האלה.
ועד אז, החלטתי להלחין אחת מהן, בחרתי ב- 37/2010 מהשבוע האחרון.

הסטודנטית הואשמה בכך שהפרה את הוראות המרכז בנוגע לכללי ונוהלי המגורים בדירות המרכז, כאשר הכניסה את חברה לגור איתה, וכן סירבה להגיע למפגשים ולא צייתה להזמנות למפגש גישור. העונשים שהוטלו: 1. אזהרה. 2. 45 שעות שירות במערך ההתנדבות של הבינתחומי. לא יינתן לסטודנטית אישור זכאות לתואר בטרם תשלים את מכסת השעות האמורה.

2 תגובות:

  1. אדיר...כמעט כמו אני רוצה להיות רוסי :)

    השבמחק
  2. מצויין, אין ספק שזאת אחת החלטות המשמעת החזקות מבית המרכז.

    השבמחק