יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

יאללה סולחה


כפי שאולי שמעתם לפני כמה ימים הופיע בעמוד הפייסבוק של הזמר אפרים שמיר הסטטוס הבא:
"ישבתי שעתיים על כסא אצל רופא שיניים והוא השמיע שעתיים את שלמה ארצי הרופא קדח לי בפה וארצי חפר לי במוח בחיים לא סבלתי ככה...מהרופא סבלתי פחות"
העניין פורסם והתחיל בלאגן אחד גדול, שכלל גם טור תוקפני של בן ארצי נגד אפרים שמיר.
כזמר הבלוז האשכנזי הראשון אני חושב שצריך להשאיר את המריבות לקובי ומשה פרץ, ולכן החלטתי לקחת את העניינים
לידיים ולעשות סולחה. אז כתבתי דואט או יותר נכון עשיתי MASHUP של השירים - "שיר פרידה" של שלמה ארצי, ו"ערב של יום בהיר" של אפרים שמיר.
שלמה, אפרים, אני מחכה לביצוע שלכם..

זה שיר פרידה
אז בואי רק אמרי שלום
אני אומר תודה-
ואת יודעת שחלום
סופו להתגשם
אני אומר תודה-
ואחר כך נושק.

כמו חופים שים עוזב
אני עובר עכשיו ממך
בין דמעות ובין כאב
אני הולך, אני
....

ביום כזה אני רואה
ערב של יום בהיר ושיר בא לי
ביום כזה אני רואה
ערב של יום בהיר יש לי שיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה