יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

רפי גינת, אל תיגע לי באוכל

אני חושב שזה קורה בערך פעם בשנה, רפי גינת מגיע ומחליט שהוא מבאס לי את האוכל.
זה התחיל עוד ממש מזמן כשהוא המציא את הקוליפורמים, ואת הקולי הצואתי שיש בחומוס.
אחר כך הוא אמר לא לאכול יוגורט כי זה לא באמת יוגורט אלא 80 אחוז סוכר או משהו..
ועכשיו הוא מחליט לבאס לי את כל מוצרי המזון בסופר.
רפי, יש לי סוד, אם תשווה את מדד החומוסיות הטובות בארץ למדד הקוליפורמים תתקבל תמונה כזאת:
ככל שיש יותר קוליפורמים וקולי צואתי החומוס יותר טוב, זה בדוק..
אני מוכן לסבול קצת כאב בטן בשביל חומוס טוב, ואני ממש אוהב כולסטרול ומונוסודיום גלוטמט, זה טעים לי.
אז פעם הבאה שאתה מוצא חיידקים באוכל תשמור את זה לעצמך.
ועכשיו: שיר שכתבתי לפני כמה שנים, אבל הוא רלוונטי מתמיד.



אני לא אוהב נתרן
ולא שמנים מהצומח
אני לא אוהב מלטודקסטרין
ולא אוהב חומרי טעם וריח

אני לא אוהב שמנים מוקשים
לא אוהב שום דבר כמעט
אני אוכל רק מאכלים
שיש בהם מונוסודיום גלוטמט

כאבה לי קצת הבטן
אז הלכתי לרופא
הוא אמר לי להפסיק עם זה
ולהגמל ממונוסודיום גלוטמט

אז עליתי לגג
ועמדתי על הקצה
והבאתי כזאת קפיצה
כי לחיות אני לא רוצה
בלי מונוסודיום גלוטמט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה