יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

האם יש לי יכולות וודו?

היום נודע לי שמלחין "כנר על הגג" ג'רי בוק הלך לעולמו. הדבר לא היה מטריד אותי יותר מדי לולא עשיתי קאבר לשיר שהלחין "לו הייתי רוטשילד" באחד הפוסטים הקודמים שלי (על כל אייפון שנקנה בעולם דוב פנדה מת).
לכן התחלתי לחשוב שאולי בעצם יש לי כוחות וודו?, אולי יקרה משהו לכל מי שאני אעשה לו קאבר?
החלטתי שאין ברירה אלא לבדוק את העניין, ישבתי וחשבתי והגעתי למסקנה, שאם כבר וודו, ננסה את העניין על קובי פרץ, משום שהוא הכי פחות יחסר לי.
ואם כבר קאבר בלוז לקובי פרץ אז כמובן שזה יהיה "כמה אהבה".
לכן אם קורה לו משהו ב"רוקדים אם כוכבים" , תדעו שזה בגללי.

געגועים מתוך לבך הם בי תמיד נוגעים
זה מהלב, ישר ללב
מבטים מתוך עינייך אותי הם מרגשים
אותך אוהב, עד כאב

אוהב אותך צוחקת לא בוכה
רוצה אותך מאושרת לא תמימה

כמה, כמה אהבה יש בנשמה
גם כשאת בוכה, את כל כך יפה
כמה אהבה יש בך נשמה
גם כשאת שמחה, את תמיד יפה 

2 תגובות:

  1. אהה זה גדול תשמע, אני בדיוק גם הזכרתי את קובי בפוסט הראשון בבלוג שלי!
    http://hamishpat.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

    אהבתי את השימוש בגיטר-פרו.. סחטיין

    השבמחק
  2. אהבתי פלוס. אחת שיש לה באוטו את הדיסק של ההופעה בקיסריה של קובי המלך

    השבמחק