יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

Bluestooth

אמרו פעם שגברים לבנים לא יכולים לקפוץ, אבל אז הגיע איזה אשכנזי מבוסטון בשם לארי בירד והוכיח אחרת.
אמרו גם שבן אדם לבן לעולם לא ירד מה-10 שניות בריצת מאה מטר, אבל לפני כשלושה חודשים אצן צרפתי בשם כריסטוף למטייה עצר את השעון על 9.98 .
גם בהיפ הופ שלטו אנשי הארלם עד שהגיע אמינם.
קמתי היום בבוקר והחלטתי שאני גם רוצה להיות הבן אדם הלבן הראשון שעושה משהו שלבנים לא עשו לפניו, ואני הולך גם לשלב את זה עם איזה מטלה שקיבלתי בלימודים.
אחרי משהו כמו דקה של מחשבה החלטתי:
אני הולך להיות זמר הבלוז האשכנזי הראשון, במקום לשבת בחושך ולבכות כמו פולני כשר למהדרין, אני הולך להוציא את העצבים שלי בעזרת הבלוז.
מדי פעם אעלה לכאן בלוז חדש בנושא אחר, אבל עזבו שטויות ובואו נתחיל עם הבלוז הראשון העונה לשם Bluestooth שנכתב על מקרה מאוד מצער



בגללך אני לא יכול לישון
כואב לי כל כך אני מרגיש בי רקבון
איך את באת והשארת בי חור
הותרת אותי סובל לא הסתכלת לאחור

בגללך אני לא יכול לאכול
חושב עלייך בשבת ביום חול
למרות שאין לך כתר לי היית מלכה
למה פתאום החלטת את רוצה הפסקה

היינו ביחד ברגעים הכי קשים
סללנו ביצות וייבשנו כבישים
פתאום בגדת בי אחרי עשרים שנה
אוי לך שן טוחנת ימנית עליונה

4 תגובות: